Klachtenprocedure

Soms kan het voorkomen dat een klant of een eindgebruiker ontevreden is over de service. Ons doel is altijd een betrouwbare en consistente service te bieden.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt contact opnemen met Overstapprovider via backoffice@overstapprovider.nl of per post naar Overstapprovider – Mr E.N. van Kleffensstraat 6 | 6842CV te Arnhem of u kunt het formulier hier onder invullen.

Wij verzoeken u vriendelijk uw klacht zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven; indien hierover beschikt, dan ontvangen wij uw klacht graag onder vermelding van ons referentienummer.

De behandeling van uw klacht
Overstapprovider zal uw klacht voor het einde van de volgende werkdag op te lossen, altijd in ieder geval binnen 5 werkdagen. Als dit niet mogelijk is, dan zal Overstapprovider de ontvangst van klacht binnen drie werkdagen bevestigen. Wij geven in deze bevestiging ook aan welke eventuele aanvullende informatie wij nodig hebben en binnen welke termijn wij verwachten de klacht af te kunnen handelen.

De afwikkeling van een klacht
Wij gaan altijd met u in gesprek om samen tot een oplossing te komen, dat is namelijk ook ons doel. Als u desondanks niet tevreden bent over de afwikkeling van uw klacht dan informeert Overstapprovider u over de wegen en rechtsmiddelen die voor u openstaan.

    Scroll naar boven
    Privacyoverzicht

    Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.